Reklamace a vrácení zboží
Co dělat, když chcete zboží vrátit nebo reklamovat?
Ilustrace reklamace
1. KROK
Připravte si následující informace
Nachystejte si číslo objednávky, své jméno, e-mail a důvod vrácení nebo reklamace.
2. KROK
Vyplňte reklamační formulář
Formulář najdete níže na této stránce. Vyplňte všechny údaje a odešlete ho. U reklamace nezapomeňte přiložit fotky vady – ozveme se vám s dalším postupem. Zboží zatím neposílejte.
3. KROK (pouze pro vrácení zboží)
Odeslání zboží (pokud ho vracíte)
Pokud vracíte zboží kvůli špatné velikosti, zašlete ho na adresu:
U Pergamenky 1511/3, Praha 7 – Holešovice, Česká republika.
Zboží dobře zabalte a pošlete společně s vytištěným formulářem pro vrácení zboží.
4. KROK
Vyřízení žádosti
Po přijetí zásilky nebo fotek žádost zpracujeme. Zboží určené k výměně nebo vrácení bez udání důvodu zašlete zpět do 14 dnů. Nový produkt objednejte znovu a peníze vám vrátíme na původní platební kartu. Reklamace řešíme do 30 dnů. Zboží musí být jen vyzkoušené, ne nošené.